keskiviikko 10. syyskuuta 2014

#MURICA, osa 4

Nyt on ollu aika paljon kiirettä koulussa eli mulla ei oo ollu aikaa kirjottaa kuulumisia tänne.

Tässä näkyy millaset maisemat täällä on ku ajaa autolla!



Alotin pelaa täällä high school golffia. Mulla on noin 3-4 treenit viikossa ja yleensä 2 peliä siihen päälle. Treeneissä on mukana 2 valkkua ja yhet treenit kestää noin 1 h 30 min. Noihin meijän parhaimpiin pelaajiin verrattuna mä olen iha roskaa :D tulee tälläne fiilis ain treeneis

Nyt alkaa kaikki ihmettely loppuu ku on saanu nähä nyt vähä kaikenlaista tässä parin viikon aikana :)


Lämpötilatki on suosinu ku on ollu keskimäärin sellaset 28 -32 astetta! Koht pitäis kylmetä ja sit alkaaki lätkä! :) mun onneks perheellä on NHL central TV:ssä.

xD pakko viel sanoo et nyt ymmärrän niitä jotka asuu Suomessa landella... jos ei oo autoo nii ei pysty paljoo tekee mitää :D

Nyt saatte nähä millane tää kuuluisa kirkko sit on... :O


 siinä näkyy siis ''alttari'' :D en tiiä mikä tossa on mut must tuntuu et kävelisin rock- konserttiin!


siinä kuvaa vähän takaampaa, tossa yläpuolella on siis viel toinen katsomo ja tonne mahtuu yhteensä 6 tuhatta ihmistä kerralla!


siinä perheen äiti Lisa ja meitsi. :)

 Kirkon jälkeen käytiin sitte katsomassa oikeeta amerikkalaista unelmaa, eli tietenkin 24/7 Walmarttia missä on mäkkäri ja gamestop sisällä myös.


Siinä perheen isä Andy ja kuuluisa Walmartin logo


päätin ostaa tollaset ku oli 35 % alennukses :O :)



Kirkon ja Walmartin jälkee päätimme sitten käydä syömässä steikit kuulemma Illinoisin parhaassa ravintolassa, ei näytä kovin lupaavalta ku kävelee sisään... xD ruoka = 5/5


Unohdin postaa tän kuvan heti ekaan blogiin nii aattelin et laitan sen nyt tähän väliin. Siinä siis Chigaco kaikessa kauneudessaan! :)

Ei mulla muuta nyt tähän hätään tuu mielee, ei muuta ku terkut kaikille sinne koti Suomeen! <3

https://www.youtube.com/watch?v=4ZHwu0uut3k !!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti